fredag 12 december 2008

Skellefteå

Just nu sitter ja och Lisa i soffan, och resten av gänget äter middag, i vår länga alldeles precis bredvid skidspåren här uppe på Vitberget. Vitberget som vi ska åka runt på imorn när de är dags för Intersport och Vattenfall Cup. Ja hoppas verkligen att kroppen känns piggare imorn och att ja orkar åka 10 km utan att dö helt..men just nu känns de inte så hoppfullt. Ibland är de svårt att acceptera att inte orken är som ja vill att den ska vara.. =/
Men de går inte att träna 200 timmar extra idag och sen tro att allt ska lösa sig.

Hur som helst är de skoj att de är vinter igen och att tävlingarna drar igång. :)


Sofie

2 kommentarer:

Anders B Westin sa...

hej Sofi
Jag har skottat 15 cm nysnö. Nya spår i Hudik
Kanske åker jag o Barbro skidor för första gången i morgon.

Ha det

Anders B Westin sa...

Förlåt Sofiee

Jag glömde ett e så jag la till ett extra här istället.

Barbro såg det direkt. Jag som är en manlig naturvetare har lite koll på dessa bokstäver.