söndag 21 december 2008

Ljusdals Skidan

Idag har jag och pappa varit till Ljusdal en sväng eftersom jag åkt Ljusdals Skidan.
Milbanan i Ljusdal är verkligen kanonfin, många långa och fina åkbackar...inga jävla branta berg som på ÖSK där man måste klättra upp på armarna. Banan gjorde att jag kunde åka stort och fint idag och därmed orka lite mer eftersom armarna inte behövde arbeta lika mycket. Så ja får vara nöjd med att bara vara dryga minuten efter Sandra på en mil! Med ytterligare lite träning kanske jag kan komma ännu lite närmare. =)
Allra helst skulle jag vilja känna mig så stark som jag gjorde i våras. Trots att ja har en bit kvar så kommer de nog, för även om ja är sliten nu så är kroppen trots allt väldigt mycket mer fit och vältränad än för 2 månader sen. :)

Imorn blir de massage hos Dan och pepparkaksbak med brorsan. För nu kan vi ju äta massa gott julgodis med gott samvete, eller hur Sanna? :)

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart!! Med riktigt gott samvete :-) //Sanna