söndag 18 mars 2012

Fullt ös medvetslös






Den här veckan har det varit full ös medvetslös. Jag har slitit på kroppen och knoppen med en massa pluggande, tentaskrivande, träning och diverse andra aktiviteter. Det fick jag tillbaka för igår då jag inte bara vaknade med världens träningsvärk utan också en rejäl förkylning. Så lördagen fick bli en superlugn dag då jag inte ens orkade sitta upp tillräckligt länge för att kunna plugga. Förmodligen var det också precis vad min kropp ville. Som tur var så var det många roliga grejer jag orkade med innan kroppen sa stopp. Magda var på snabbvisit här i huvudstaden i tisdags, liksom många andra skidåkare som åkte skidor fort runt slottet i onsdags. Jag,Maja, Andreas och Fredrik hejjade på i den vackra miljön och de fina vädret. Träningsverken från helvetet fick jag efter min tid med en PT i fredags som verkligen gav mig ett tufft pass och utmanande pass. Den har inte blivit bättre till idag men som tur är så har förkylningen blivit så pass mycket bättre att jag orkade gå en liten promenad och sätta mig i solen en stund. Förhoppningsvis har jag fullt med energi i morgon igen så jag orkar med fysiktentan och programmeringsuppgiften jag måste göra i morgon....




Sofie

Inga kommentarer: