söndag 23 oktober 2011

Andrum


Den här helgen har jag äntligen fått några dagar där jag bara kunnat slappna av och inte behövt lägga någon tid överhuvudtaget på uppsatser, seminarier, kontrollskrivningar eller tentor. Därför har jag passat på att spendera en helg hemma i Hudiksvall.
Jag har myst med tussen, ätit mängder med god mat, umgåtts med mamma, träffat Anna, tränat och bara njutit. Eller ja, jag kanske har tjurat lite över att mitt hår övergått från brunt till gul/orange..men det kommer nog ordna upp sig snart det med.
En extra mysig stund i helgen hade jag, mamma och Andreas när vi for ut en sväng i skogen i lördags eftermiddag och plockade svamp. Något som inte kanske kan klassas som mysigt men som väldigt roligt och uppskattat är att vi fått en super snygg dammsugare av mamma och pappa. Andreas har klagat i evigheter på hur dålig våran är så han var som ett barn på julafton som precis fått världens grymmaste julklapp...underbart säger jag, nu kanske jag inte behöver städa på ett bra tag. :)



Sofie

Inga kommentarer: