tisdag 3 februari 2009


Idag kördes pursuit på JVM men Fredrik hade tyvärr ingen bra dag,kroppen hade inte fungerat alls. Så himla synd för vi vet ju vad han kan! Calle Halvarsson däremot fick till ett bra lopp och åkte in på sjätte plats.
Själv har jag spenderat en stund framför tv:n idag kollandes på alpina vm, men det gick ju inte heller något vidare. Så istället vallade jag iordning mina egna skidor och gav mig ut i de vackra spåret på en träningstur. Även om inte temperaturen visade under 10 grader så blev de grymt kallt om benen ändå. Så väl hemma igen blev det ett dopp i badkaret för upptining.

Efter middagen hade jag tänkt plugga men det blev inte så mycket av det eftersom jag fick lov att fixa med mammas kamera och åka till skidstadion för att kopiera fakturan för att sedan åka hem och paketera in kameran med fakturan innan det var av bort till Coop Extra, men där stängde visst posten sju så det var bara att åka hem igen. Måttligt roligt

Sofie

Inga kommentarer: