måndag 7 november 2011

Saknar...


Förra veckan hade jag galet mycket att göra. Det var ständigt något som skulle göras och helgen blev inte speciellt mycket bättre med jobb i lördags och matteplugg igår. Just nu saknar jag verkligen vardagen som längdskidåkare. Jag hade gett massor för att få en dag där jag bara behövde gå upp, träna, äta lunch, sova lite och sedan träna igen. Som ifjol, när vi var i Crested Butte, Colorado, den här tiden! Det är klart det också kan vara jobbigt ibland, men man behöver i alla fall inte plugga på inför nästa dags träningspass varje kväll... Men, förhoppningsvis blir det vinter här med, och jag har ju faktiskt en månads jullov att se fram emot. Då kommer skidor att rastas så ofta det bara går...


Sofie

1 kommentar:

Annapanna sa...

Du ska ha tid för oss också din lilla träningssoffis :)