tisdag 7 juli 2009


Det var ett tag sen jag skrev här nu..men det händer ju så mycket andra saker på sommaren. Sen sist har jag hunnit med en hel del.. bland annat några besök på stranden under värmeböljan med Anna å Linnea, Sigge Hill förra tisdagen och ett besök hos Magda å Jeppe i helgen med en tur på gatufesten. Riktigt glad att jag åkte upp! :)


Den här veckan har jag hittils kommit igång mer med träningen igen! Igår blev det dubbelpass och idag har jag cyklat i 3 timmar och varit på gymmet. :) Så skönt att få tillbaka känlsan som infinner sig i kroppen efter riktig träning. Jag håller tummarna för att knät är tillräckligt starkt att det pallar med ytterligare mer träning veckorna som kommer.

Framöver händer det också en hel del..redan imorn blir det pubmacka på bockarna med tjejerna. Sen till helgen åker jag till Sthlm och hälsar på Maja! Vi ska vara barnvakt åt Melker på lördagen och sen får vi se vad vi hittar på för något. :) Därifrån åker ja sen ner till Eksjö och Oringen där jag blir i två veckor.

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

snygga vi eeee!